Flat Out
Pojazdy dostępne w grze nie są licencjonowane chociaż widać, że były często wzorowane na tych prawdziwych. Każde z aut opisuje kilka parametrów takich jak przyspieszenie, prędkość, ciężar, sterowność itp. Szczerze mówiąc nie zauważyłem by miały one jakiś wpływ na rozgrywkę czy prowadzenie auta. Jedynymi których zmiany rzeczywiście zauważamy to ciężar i siła, gdyż kiedy te parametry mają wyższe wartości łatwiej jest nam spychać inne pojazdy i mocno w nie uderzać. Czemu osiągi nie mają znaczenia? Dlatego, że AI jest ustawione tak, aby jego pokonanie nie stanowiło wyzwania, przez co dobrze wpisuje się w ogólny charakter gry. Dzięki temu jeśli nawet rozbijamy się przez większość wyścigu i w połowie ostatniego okrążenia będąc na ostatnim miejscu stwierdzimy, że chcielibyśmy wygrać, to mamy dużą szansę jeszcze dogonić czołówkę. Komputerowi kierowcy po prostu dziwnie zwalniają kiedy trzeba albo jeszcze dziwniej przyspieszają tak, aby gracz był zawsze w samym środku akcji.Auta można ulepszać poprzez dokupywanie różnych części poprawiających poszczególne parametry. Jednak jako że same te parametry wpływu na rozgrywkę nie mają, tak i nie ma ta opcja. Po prostu jest. Żadnej frajdy nie sprawia, to co dokupujemy, kupujemy machinalnie. Ot żeby było. Kiedy udamy się na drogę gra nas niczym niespodziewanym nie zaskoczy. W 100% zręcznościowy model jazdy, który absorbuje uwagę gracza w ramach absolutnego minimum, a prowadzenie auta jest praktycznie identyczne na klawiaturze jak na kierownicy, czy nawet na joysticku. Wchodzenie w zakręty na pełnym gazie nie sprawia problemu, a posiadacze kierownic mogą pokusić się nawet o kierowanie jedną ręką i ich wyniki w grze na tym wcale nie ucierpią. Z przeciwnikami możemy zmierzyć się w wyścigach, w walce na arenie, w której wygrywa „ostatni ocalały”, w kręceniu najszybszych okrążeń, oraz grając w przeróżne minigierki zawarte w produkcji. Jednak jak już wspominałem i jak każdy chyba wie gra jest nastawiona głównie na destrukcję wszystkich przedmiotów, które mają nieszczęście stanąć na naszej drodze. Tak więc praktycznie we wszystkich starciach na torze najważniejsze są właśnie one – wszelkie karambole, zderzenia, uderzenia itd.